måndag 18 juli 2011

Semester på riktigt?

Har just nu finbesök från Blekinge med övernattning i vårt vackra hem. Barnen har roligt och det är lugnt, fast det faktiskt är 6 barn här hemma.

Gubben har börjat ta tag i gipsskivorna som saknas på vissa ställen i huset, själv är jag bara trött och kommer inte igång. Kanske beror det på att jag inta har haft tillgång till min dator eftersom ungarna snor den hela tiden.

Har byggt ett litet hus till rutshkanan så jag slipper ha den på altanen. Kämpade i 2 dagar med den och ungarna älskar den, fast där ljög jag lite, de har knappt använt den alls och jag känner mig lite besviken så mycket som jag slet med den. Fast jag skall nog tvinga dem att använda den mer mohaha.

Bänkskivorna har vi inte börjat med än, jag tror att det mesta materialet är inhandlat så det blir att börja med det när gästerna åker hem.

Dags att rycka upp sig och ta tag och hjälpa gubben, kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar