torsdag 7 juli 2011

Semester

Ja, nu är det 1 dag kvar tills gubben har semester. Själv har jag varit ledig i 1 ½ månad. Önskar jag hade hur mycket pengar som helst, så man kunde göra det man vill. Men varje dag man lämnar hemmet så går det alldeles för mycket pengar.
Idag har vi varit och hälsat på dagis tyvärr inte av fri vilja utan att de ville bli av med lillemans kläder och stövlar. Det var trevligt att vara där men det tyckte inte lilleman som inte alls ville vara där.

Igår tog jag mitt första riktiga dopp i poolen och ojojoj vad skönt det var. Idag är det varmt men mulet och kommer lite droppar ibland. Vet inte vad jag skall göra så det blev till att skriva lite i bloggen som jag glömt av att jag har. Har i stort sätt inget att skriva om och känner att jag bara håller på att svammla en massa saker som inte ens betyder något.

Funderar över vad som har hänt under veckan och det kan inte vara mycket för jag minns inte något. Funderade på att åka till Ullared men insåg att jag bara kommer bränna en massa pengar på saker som jag inte behöver. nä, nu dags att göra något annat, så hej svejs ses en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar