torsdag 15 juli 2010

Fortsättningen

Det kom in 2 stora åskoväder till. Det sista gick rakt över oss enligt gubben. Själv sov jag som en stock. Härligt att man kan sova fast det åskar.
Annars har det inte hänt så mycket. Väntar fortfarande att min man ska ha semester. Bara en dag kvar.
Har lagt i båten igår. Saknar en del till motorn som vi väntat på över en vecka. Igår var gubben iväg på flera olika båtaffärer, men ingen hade de reserv delen. Sen åkte han till Tifo marin på Hisingen och de skulle beställa in delen. Förhoppningsvis skulle de få in den på fredag, men de ringde idag och sa att delen hade kommit. Vissa kan man lita på och vissa inte. Fantastiskt.
Ena mellan killen är sjuk, har feber och ont i halsen. Varför måste de vara sjuka på sommarlovet?
Skulle behöva städa men jag har ingen lust.
Har köpt en ny mobiltelefon en Sony Ericsson satio helt grym. Håller på att lära mig den. Igår viste jag inte ens hur man skrev ett sms, Kanske skall man läsa instruktionsboken men det är ju ingen sport. Nu kan jag iallafall både skriva och skicka sms haha vilken stenåldersmänniska man är. Ska lära mig kameran lite bättre den skall tydligen vara en av de bättre och den har blixt också, det blev helt grymma bilder i mörkret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar