söndag 26 juni 2011

POOLEN ÄR SNART FRAMME!

Idag skall poolen plockas fram. Barnen tjatar hål i huvudet på mig. Fast kanske skall jag inte vara så dum att lova dem. Igår var det städning och undan plockning. Köket är ju kvar med alla saker som jag inte får någon ordning på. Vet inte hur jag skall göra.
Har fått köpt diskbänk och en del av plattorna jag skall ha till bänkskivor i köket. Nu väntar jag bara på att släpkärra skall tömmas på tippen. Sen väntar jag ju även på att gubben skall ha semester så man kan få lite hjälp med sina ideer.

Stora rummet börjar verkligen att ta sig men det saknas lite material såsom en bit gipsskiva innan man kan börja spackla och måla om. Fast har man väntat i tio år så kan man väl vänta i alla fall en månad till. Nu gäller det bara att hålla minst samma tempo för att kanske hinna med allt som jag vill ha gjort medans ledigheten varar. Ha en underbar söndag så kommer lite bilder när jag orkar ladda upp dem på datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar