måndag 27 juni 2011

Jippi

nu är poolen nästan full, eller? ja, ja det tar ju lite tid har väl fyllts upp ca 15 cm har bara 75 cm kvar. Vilken jävla tid det skall ta. Men barnen är lyckliga ialla fall de 2 minsta. De har redan tagit 2 dopp idag. Lilleman väckte mig och gapade att jag var tvungen att titta på poolen, på honom lät det som den var full men inte då! Tittade ut och såg ingen större skillnad sen igår, men han var glad och är han glad blir även hans mamma glad.

Undrar vad jag skall göra idag, har mycket att börja med men vet inte var jag skall börja. Sen vill jag ju inte vara ensam att greja, vill ju att gubben skall vara hemma. Tänk att man aldrig tröttnar på honom när han är på jobbet och bara längtar att han skall komma hem, men vad händer sen?

I år har vi haft våran första bröllopsdag som jag glömde av. Tillsammans har vi varit i 19 år och fyra underbara barn har det också blivit, men vad hände med alla år, skall det verkligen gå så himla fort? Huset har vi bott i tio år nu. Tiden går så himla fort. Pluggat har jag gjort i 1 ½ år har bara 2 år kvar och det går också hur fort som helst.

Tankar och funderingar har jag gott om och tvättberget bara växer. Kanske sluta fundera och göra något åt det så att tiden stannar och jag hinner med att ta hand om allt som jag vill göra. Fast tiden står ju aldrig stilla.

1 kommentar:

  1. Usch ja, tvätten är lite av mitt dåliga samvete, men umgänge med barnen är prio jämfört med tvätten ;)

    SvaraRadera