söndag 21 februari 2010

Att vara eller bara sluta

Att sluta är bra men hur länge orkar man??? Drog ett plåster visst slutade det för en stund men började igen nu är det bara att klämma åt och hoppas att det slutar.
Men varför ska det vara så svårt eller det kanske det inte är?
Jag vet inte? Kanske ska göra en forsknings studie? Men på vad? Att sluta eller inte sluta? Vad ska man göra? Gå ut eller stanna inne? Frysa eller frysa? Äta eller inte? Mät eller hungrig? Köttbullar eller köttfärssås? Varför ska allt vara så svårt? Varför ens börja? Så jävla korkat eller? Så jävla mycket man har kastat bort, eller?
Men nu har mitt nya liv börjat! Varför sluta när det precis har börjat. Men dåliga vanor kan man alltid sluta med idag är en sån dag...
Så lycka till jag hoppas på all lycka till mig och min familj och lycka till med mitt nya liv för det är helt underbart, lite jobbigt ibland men motgångar blir vi bara starkare av sen reser man sig och ser hur mycket man har växt. Starkare och lyckligare än någonsin.
Nu ska jag sluta........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar