torsdag 25 februari 2010

Mount tvättberg

Har tagit hand om världens högsta tvättberg ever men nu är det klart. Undrar varför det alltid saknas strumpor?
Hade en jobbig dag i skolan igen =(
skoja bara=)
45 minuter föreläsning om att praktisera utomlands vilket jag inte ska göra, men som tur var kunde jag steama den Gött e de!
Mannen gjorde god middag även idag, börjar bli shockad, han har nog aldrig lagat så här mycket middag någonsin, undrar varför, kanske har jag inte låtit han göra det eller så beror det på att jag har jobbat kväll i så många år att jag nästan alltid lagade mat innan jobbet.
Helt underbart att den tiden är förbi. Jag är helt överlycklig att jag har sagt upp mig JIPPI!!
Pratade med Hanna igår hon ska på anställnings intervjuv idag, på ett jobb jag rekommenderade, jag är stolt över mig själv=) hoppas att hon får jobbet, lycka till idag bara 7 timmar kvar. Klockan är ju efter midnatt 01:34 jobbigt att tänka på allt.
Ska nog ta och gå och lägga mig ska ju faktiskt gå upp om 5 timmar men några rader ska jag få ihop till.
Ringde till dagis och sa att Lillplutten kommer imorgon, då frågar dom om han har feber, VA!!!
eftersom han var magsjuk och kräktes i måndags och får inte lämna han förren efter 48 timmar på dagis och det har nu gått 48 timmar och han är super frisk har nog aldrig sett honom så pigg, varför frågar man om han har feber, har han feber så hade han väl varit hemma och då hade jag inte ringt och sagt att han kommer. PUCKON!!!
Och själv läser man till förskollärare HJÄLP!!! Hoppas bara någon säger till mig om jag blir så puckad. Ska ju ut på praktik nästa vecka man kanske blir smittad av puckosjukan, hoppas bara det finns botemedel. Ska man gå till läkaren om man blir smittad? Eller vem får man hjälp av?
Hoppas jag är immun. Det kanske finns ett puckovaccin?
Ska ringa vårdcentralen imorgon och fråga. =) =) =)
Våga utrota puckosjukan. =)

Nu är det verkligen dags för sängen vi ses om några timmar igen saknar dig redan min lilla blogg.

1 kommentar: