torsdag 19 augusti 2010

Vart tog tiden vägen?

Har inte skrivit på över en vecka. Har haft fullt upp. Har äntligen nästan målat klart kökstaket. Håller nu på med sista lagret av fyra. Skönt att det nästan är klart. Blir ett helt nytt kök med ett vitt tak istället för furu.
Nu börjar barnen i skolan på måndag och jag har knappt 2 veckor ledigt kvar, stackars mig hihi. Jag önskar att sommarlovet kunde hållit på i ett halv år till, finns så mycket saker som jag skulle vilja hinna med att göra.
Jag hoppas att jag kommer att ha råd att vara hemma nästa sommar också.
Tycker det är lite tråkigt väder bara hade varit kul att komma ut med båten några dagar till, har blåst nordan i nästan en vecka nu, tråkigt.
Imorgon fyller min underbara man .. år stort grattis till honom.
Hoppas du blir nöjd med din födelsedags present...
Om du nu får någon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar