onsdag 23 mars 2011

Grattis, nu är kursen över!!!

Ja, nu är kursen över, blev godkänd på tentan. Det känns helt underbart! Har haft en riktig slappar dag, men sen insåg jag att det hade jag inte tid med. Har varit iväg på biblioteket i Stenungsund och lånat böcker till den nya kursen som börjar på fredag de hade alla utan två som jag behöver köpa och 2 var utlånade men de används mot slutet av kursen, så det känns helt okej och jag slipper köpa en massa dyra böcker. Jag tänkte eftersom jag sparar en massa pengar på böcker så kan jag ju köpa något för dem och vips hade jag köpt en ny soffa, leveranstiden vet jag inte än men det skall bli så skönt. Den gamla soffan har ju några år på nacken. Vi har nog haft den i 14-15 år och 4 småbarn som klättrat och hoppat, men nu när skinnet börjar spricka pga att den är tunnsliten så är det nog dags. Men den har varit riktigt bra och den är verkligen använd. Jag kommer sakna min fåtölj, fast jag kanske har den kvar hihi.

Nä, dags att samla krafter till på fredag då nästa kurs drar igång. En hel dag ledig innan nästa kurs kan det bli bättre? Nej det kan det inte, en slappar dag till jipppi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar