söndag 6 mars 2011

Vilken underbar helg och nästan en hel dag kvar

Jag mår toppen. Igår gick jag upp klockan 8.00 på en lördag vet inte när det hände sist. Skurat ugn och mikro, när hände det sist? Fick bäddat rent i sängen och på åkte överkastet, när hände det sist? Det märks att man har varit helt slut efter alla sjukdomar denna vinter. Fick även besök av Lina med familj och bjöd på fiskgratäng. Funderar på när jag gjorde fiskgratäng sist... 3 år sen kanske. Ja, det hände mycket igår som inte har hänt på länge.

Idag skall vi göra en stor sak till, vi skall åka iväg hela familjen till Svartedalen och alla barn skall med. Det skall bli spännande och se hur många av barnen som kommer vägra.

Imorgon är det studiedag, stängda dagar på förskolan och skolan. Eftersom jag praktiserar har även jag ledigt och det skall bli så underbart att bara få vara hemma och ordna upp alla saker till rapporten som skall börja skrivas i veckan. Lite slappar tid med familjen och kanske komma ikapp sig med lite saker.

Bara 2 dagar kvar på vfun. Nu är det dags att komma iväg med hela familjen så att de får frisk luft och alla sjukdomar går upp i rök. Ha en fortsatt underbar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar