torsdag 3 mars 2011

Tiden rullar på i oändlig takt.

Läste i genom några gamla inlägg, vilka stavfel man kan göra som man själv inte är medveten av, särskrivningar m.m. Men vad gör det, bara gubben som retar sig på det. Har snart gjort 2 veckor på praktiken, så det har inte blivit så många uppdateringar på denna blogg då skolbloggen har tagit överhand. Har en otroligt bra praktikplats till skillnad från min förra. Träffade en vikarie på sonens förskola och så blev det lite skitsnack som vanligt men vikarien kände exakt samma sak som jag, om min förra praktikplats. Härligt att få det bekräftat.

Ibland känns det som om allt är emot en och allt blir fel och undrar om man är ensam i hela världen att tänka som jag gör, men så helt plötsligt så får man det bekräftat från flera håll, den känslan är underbar.

Har nu min bedömning kvar från min "underbara" vfu-ledare som kommer nästa onsdag. Så till helgen är det planering som gäller, sen på onsdag är det kört för mig haha. Jag verkligen hatar att någon skall stirra på mig medans jag gör en aktivitet med barnen och sen mer eller mindre sätta betyg på mig.

-Nej, tyvärr blir du inte godkänd eftersom du kollapsade av all stress...
Får hoppas att det inte blir så farlig. dags för en go film, sen sängen, ses när vi ses...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar