måndag 31 oktober 2011

Golvet tar plats

Ja, nu börjar golvet ta sin form ca en del av tre är klar lagt. Håller nu på att luta för andra gången och jag hoppas gubben köper en polermaskin idag så att oljan kan börja att strykas på i kväll eller i morgon. Tänk om man hade varit smart nog att köpt ett färdig oljat golv så hade allt varit så mycket enklare. Fast då hade man även betalat 200 kr mer per kvadratmeter. Så lite slit så blir plånboken glad.

Annars har det inte hänt så mycket. Skall börja med tentan men jag kommer bara inte igång. Kanske beror det på att all fokus ligger på golvet. Jag kan ju bara säga att det är bra slitsamt för kroppen. Värken finns nu i hela kroppen, speciellt axlar, rygg och armar. Kanske är det ändå värt att betala 200 kr mer per kvadratmeter haha.

Nä dags att fortsätta luta golvet, sen blir det ett försök att börja med tentan. Ha en underbar dag.

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    det skulle vara lärorikt att se hur ni lägger golv. Det skulle vara roligt om du vill visa upp det på Byggla.se. Vi har just nu en golvtävling som du kan titta på! Vill du ha en liten morot kan du kontakta mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer.
    /Vendela

    SvaraRadera