torsdag 13 oktober 2011

vad hände

med förra helgen? Ja, inte vet jag. blev inget gjort och nu är det snart helg igen. Gubben är hemma med sjuka barn och jag sitter och skriver på min vfu-inlämning. Blir inte klok på nått. Det finns inget material alls om hur de jobbar eller hur verksamheten ser ut. Har ring, mailat och letat på nätet, det finns inget!

Ja, bland kan man bli rätt frustrerad. Inte konstigt att det kan gå så himla fel. Hjälp, vad skall man göra, och undrar hur det blir när man börjar jobba igen?

Jag väntar på att få måla mina lister, men jag får aldrig gjort det. Nu har de legat i storarummet i 3 månader. Fast jag har gjort så mycket annat.

Vi har varit ute och plockat trattisar ca 30-40 liter blev det. Så det har legatr svamp över hela huset som skulle torkas och nu äntligen är de torra, men vet inte var jag skall ställa dom, det blev 10 liter torkad svamp. Sen har vi plockat rosenkvitten och vildäpplen som vi skall göra marmelad på. Sen blev det lite slånbär men vad vi skall göra med dem vet jag inte än, men de ligger i frysen nu. Jo, barnen har varit jätte duktiga och hjälpt mig.

Imorgon har jag redovisning, har som vanligt ingen aning om jag har fattat uppgiften. Nu dags att sätta igång med skolarbetet igen. Ha en bra solig dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar