fredag 7 oktober 2011

Google docs

Vilket fantastiskt sätt att jobba på, Tänk om man hade vetat att google docs fanns innan, vad livet i skolan hade kunnat vara så mycket enklare. Det är definitivt ett verktyg som jag kommer använda mig av mycket av.

Idag är både gubben och jag lediga, tänkte vi skulle få grejat klart lite små projekt som inte hunnit bli klara på huset. Förra helgen hann vi med att klyva den mesta veden men det är mycket kvar. Sen har vi fått ved av ena grannen så det blir ännu mer att klyva. Skall bli skönt när allt är klart, den stora frågan är om det någonsin kommer att bli klart. Fast det är ju just det som är det underbara med att bo i hus, det finns alltid saker att göra. Just nu drömmer jag om ett nytt golv i storarummet, det börjar bli kallt och drar in.

I natt har det blixtrat och åskat och blåst en massa, strömmen har gått minst 3 gånger antagligen fler.

Jag funderar om min man fortfarande läser min blogg. För han har lovat att inte läsa den av flera anledningar. Lite synd eftersom han är en av mycket få som läser bloggen. Finns det fler som läser så skriv gärna ett inlägg.

2 kommentarer: