fredag 9 mars 2012

Glad!

Inte processdagbok

Har två roliga saker att berätta. Håller på att söka sommarjobb och skickat iväg flera ansökningar. Ena hörde av sig dagen efter och sa att de var intresserade men att de tyvärr hade mycket vikarier men att de skulle höra av sig igen när behov uppstod. Sen i måndags ringde nästa Stenungsund så det blir anställningsintervju nästa vecka. I torsdags ringde de från IKEA och där ska jag också gå på anställningsntervju, men tyvärr så var alla platser i Bäckebol tillsatta men att det fanns i Kållered. Så nu är jag inbokad på två anställningsintervjuer och det känns helt underbart. Nackdelen är att det är i Kållered och att det verkligen är åt fel håll. Men vad gör det bara en sträcka på 7 mil haha och så är det närmare till Ullared :).

Sen hade vi VFU-träff i onsdags och träffade Polisen, Haha det var riktigt roligt, jag ställde en fråga och polisen tappade bort sig totalt. Hon frågade och antog när hon svarade - Jag antar att du inte har så gamla barn! Jo, sa jag både på gymnasiet och högstadiet. Hon fick helt enkelt en chock haha! Sen träffade jag även min vfu-ledare och hon var till och med trevlig denna gången, kanske har hon äntligen förstått vem jag är och att jag inte är som alla andra. ÄNTLIGEN!

Tänk att det skulle vara så himla enkelt, det hade jag ingen aning om. Är mycket imponerad av mig själv. Sen att man inte har fått jobbet än spelar ingen roll, men att få komma på 2 intervjuer det är inte dåligt.

Nästa vecka blir det fullt upp. Utvecklingssamtal för ena killen, anställningsintervju, delredovisning och fortsätta med projektet.

Kvällen har gått till att städa, alltid mysigt med fredagsstäd. Så nu kommer min man inte att läsa bloggen igen på flera veckor bara för att jag har skrivit om städning. Men vad gör det!


Sen har jag även blivit GODKÄND på första delkursen i LAU 270 JIPPI! Helt underbart och ursch vad jag har oroat mig för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar