söndag 12 september 2010

Födelsedag gånger två

Igår fyllde mina två minsta 4 respektive 8 år. Stort grattis på födelsedagen till er. Vi firade dem med att åka till Liseberg. Kanske inte världens bästa dag, dåligt väder och extremt mycket folk. Men de var otroligt glada ändå, kanske inte minstingen som var jätte arg för att det aldrig blev hans tur. Blev även sur för att någon tog flygplanet som han hade spanat ut. 8 åringen var mycket besviken för att han inte fick någon tårta, men jag skall baka värdens godaste till honom på tisdag en riktigt exklusiv tårta.
I fredags hade jag en underbar dag i skolan. Är jätte nöjd. Gestaltning på artisten.
Idag har jag bara pluggat till seminariet imorgon. Bra böcker, till och med mycket intressanta. Men vet inte vad jag skall skriva om, inlämning imorgon. Blir en tuff natt tror jag. Allt löser väl sig med tiden. Tur att vi inte börjar förrän 13.00 imorgon.

Förra årets födelsedagstårtor

1 kommentar:

  1. Vad har hänt?? Rediga fam, ni brukar aldrig åka hemifrån... Hoppas ni hade kul... När för vi komma på tårta??

    SvaraRadera