lördag 20 november 2010

Grymt härligt

Idag känner jag mig grymt duktig. Har kopplat klart elen i min äldsta sons rum. Hans rum blev klart sist så vi har inte hunnit med elen. Men det har ju gått bra med förlängningssladd i nästan 2 år. Nu är all el klar på övervåningen förutom på toaletten, men eftersom det fortfarande bara är en skrubb med verktyg så behövs det ingen el men om kanske 2 år så kanske det finns en toalett där uppe. Har även målat mina naglar. Det kanske inte är något speciellt att skriva om men det är faktiskt första gången på 10 år så lite stort är det faktiskt. Kanske skulle man börja tänka lite mera på sig själv men det är svårt när man har 4 barn plus gubben, huset, skolan och barnens skola och allt annat som man ska hinna med under vardagen. Har haft blöjbarn i 16 år och nu är jag äntligen fri från blöjor och minstingen börjar bli stor och man börjar bli lite friare igen. Jag måste börja tänka mer på mig men det är svårt när man alltid sätter alla andra före mig. Åter igen en massa svammel, men vad gör det? Det är ju därför jag skriver. Ha en underbar helg alla nu blir det film och soffan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar