fredag 26 november 2010

Pluggar dag

Sitter här hemma med mina inte så underbara böcker. Måste verkligen sätta igång. men jag har ingen som helst lust. Har 2 seminarier nästa vecka och jag måste börja plugga. Har varit så duktig att jag läst ett kapitel, oj har bara 3 eller 4 böcker kvar. Varför skall man alltid skjuta upp allt till sen? Tännkte ha en rå plugg dag och sen försöka vara pluggfri till helgen. Har så otroligt mycket att göra och så måste det vara första advent också. Har en sån himla lust att ut och shoppa lite julstjärnor och adventsljusstakar. Har ju inget kvar, tror jag. Får väl göra ett rens i förrådet. Fick ju hem en massa reklamblad under veckan med en massa roliga adventsaker. Vill köpa. Men måste betala räkningarna och se om det blir några kronor över, vilket det oftast inte blir. nä, nu måste jag återgå till mina "otroligt" roliga böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar