onsdag 15 december 2010

Host, host

Nu är det inte bra. Hostar, hostar och hostar har snart inga lungor kvar. Har insett att det inte är bra att praktisera på dagis då det finns alldeles för många smittorisker. Självklart kan man ju inte ens gå utanför dörren om man tänker så, smittad kan man ju bli ändå. Jag hoppas att jag känner mig bättre till helgen då det finns mycket att göra inför jul. Fast i år har jag tänkt att inte vara så hysterisk som alla andra år då det inte finns någon mening med all stress. Bättre att bara njuta och umgås med familjen och må bra. Tyvärr blir inte julledigheten lika lång som jag hade tänkt mig eftersom jag är hemma och är sjuk, måste ju ta igen praktikdagarna som jag missar på grund av att jag är sjuk. Det hade varit roligt om man kunde klara av en hel praktik utan att ha sjuka barn eller vara sjuk själv. Nu är det färdig gnällt för idag, bara att krya på sig och hoppas att man blir frisk så fort som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar