onsdag 22 december 2010

Två dagar kvar

sen är det julafton, JIIPPPPIII!!!!
Har haft möte med min handledare idag och vissa saker har ordnat sig men personligen så tycker hon fortfarande inte att jag skall få komma dit på mellandagarna. Men efter att visat mitt mail från kursledaren så löste det sig men fortfarande var det inte okej. Samtidigt är det ju inte så att jag vill praktisera under mellandagarna då jag hellre vill vara hemma och umgås med min familj och slippa lämna minstingen på dagis. Men snart är det över har iallafall 4 underbara dagar med familj så jag skall inte klaga. Fast tyvärr så har jag inte slagit in en ända julklapp så jag kommer att sitta uppe precis hela natten och slå in julklappar. Underbart att alltid göra allt i sista sekunden. Älskar verkligen julen. Önskar bara att den kunde vara flera gånger om året för det är så underbart att känna av all stress och julångest. GOD JUL, sen ska jag mysa med hela familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar