söndag 15 maj 2011

40 par skor

Nu är jag med och tävlar om 40 par skor, tänk om man kunde vinna det. Det är en tävling på facebook och jag som aldrig vågar trycka på olika annonser men kan man vinna 40 par skor så måste man våga. Det är en tävling som tvkanalen TLC och brandos.se håller i. Har aldrig varit inne på brandos.se innan men hjälp vad mycket skor de har. 81 sidor gånger 99 bilder, helt galet sugen blev man på skor. Nu när man studerar får man vara glad om man har råd att köpa två par skor till sig själv/år :D, men vilken tur att man kan titta på tv, men tänk 40 par olika skor att välja på och inga utav dem är arbetsskor med stålhätta som man har gått i de senast 10 åren på jobbet. Vilken tur att jag har ändrat yrkesväg så man kan pryda fötterna med något som är så mycket vackrare.

Helgen har varit lugn fått sytt lite kuddar till soffan, hittade ett snyggt rea gardintyg i en affär så det har blivit 2 kuddar som jag fick sytt igår och skall försöka hinna med att sy en till av det tyget och sen är det slut. så nu ligger det nya kuddar i soffan så nu är man med i modet igen med lite fluff fluff(tror jag iallafall) ha en fortsatt trevlig söndag och vi ses när vi ses...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar