tisdag 24 maj 2011

Fy vad jag hatar tentor.

Har läst och klippt och klistrat till min tenta men ändå får jag inte ihop något är nu inne på mitt tredje försök. Efter att ha läst studiehandledningen en gång till så hittar jag vad det är jag saknar, så imorgon blir det att styra upp planeringen rejält om jag skall hinna med allt. Sen var det det här med Ecers- häftet som vi hae i början av kursen, har letat efter den hela dagen, hittade den i mitten av ett skrivblock under tre veckors jätte reklam hög, men jag hittade den iallafall. Du är så duktig Anette. Jo, jag vet!
Var på Ica och hämtade ut lite kläder från bonprix, asläckra. Hoppas gubben bara tycker det var värt det, han vet ju inte om det än. Fast snart, så fort han har läst bloggen så vet han ju, skit också, haha, älskar dig med! Dags för sängen och upp tidigt imorgon och göra en mind map så jag kommer igång med tenta helvetet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar