onsdag 18 maj 2011

Jag vann

ett par nya glasögon på Lensway.se haha vad glad jag blev. Fast de kostade lite ändå allt under 600kr var gratis men mina kostade 669 kr så jag fick betala mellan skillnaden plus frakt så ett par helt nya glasögon för endast 118 kr och det är inte illa. Tack Lensway och facebook som tävlingen var på. Så nu väntar jag bara på att de skall komma i brevlådan.
Sen har jag hållt på och skrivit Tema 3 uppgiften. Nu är den inlämnad med 4 minuters marginal, den skulle in 24.00. Vid 15 tiden idag inser jag att jag har uppfattat uppgiften helt fel och då hade jag skrivit 3 sidor som antalet var på. Så det var bara att börja om, men eftersom jag är bäst så fixade jag att skriva den och lämna in den i tid. Fast det största problemet är att jag fortfarande inte har förstått vad det är vi skulle lämna in så jag förväntar mig en fet komplittering, men vad gör det. Fast efter alla mail till lärarna och det ända svar man får är läs studiehandledningen och vi skall tolka den själva, SÅ JAG TROR INTE ATT NÅGON I KLASSEN KAN FÅ KOMPLITTERA. Vi har ju tolkat den haha, så någon komplittering är det inte tal om för då tror jag hela klassen kommer gå i taket. Ena klasskompisen hade varit på studiehandledning och visat våran studiehandledning om uppgiften och hon hade bara sagt - vem är det som skrivit detta? Det går ju inte att förstå något av det. Haha roligt, när det inte bara är oss det är fel på. Eftersom jag inte uppfattat uppgiften själv visade jag den för min man så han kunde förklara för mig och sen visade jag även ett mail från läraren om uppgiften. Han gick i taket och säger dessa jävla lärare som motsäger sig själva haha riktigt kul tyckte jag att det var. Det som stod i mailet var ungefär så här- du skall göra så här men inte så här, men du skall inte göra det du skall göra utan göra det du inte skall göra. ja, jag vet bara en massa svammel. Sen stod det att du skall använda dig av din observation samtidigt som en annan kompis får ett mail om att man inte skall använda sig av sin observation. Jag blir tok galen på dessa flummiga lärare.

Men nu är det dags för sängen, även för min man som skall upp om 4 timmar han spelar ju xbox så det blir nog inte många timmars sömn för honom inatt. SOV GOTT vi ses en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar