söndag 22 maj 2011

Dessa drömmar

Jag fattar inte varför jag alltid skall ha så knäppa drömmar. Inatt drömde jag om Camilla Rödbo Kombo vem det är har jag ingen aning om men sur blev jag, ge fan i min gubbe.

Sen måste jag ju säga att mint är en fantastisk smak. Tack för att jag fick prova något nytt i mintsmak.

Sen är det ju rapport skrivning som gäller, har inte börjat och jag vet inte hur jag skall börja, det är alldeles för mycket flum som vanligt.
Igår hade jag en deppdag fick inte gjort speciellt mycket. Idag är inte mycket bättre får verkligen inte gjort något. Det är mulet ute och kommer små regnskurar emellan åt. Funderar om man ändå skall börja med rapporten idag eller skall jag börja imorgon? TRÅKIGT som barnen säger.

Nä, får ta och sluta deppa och kanske börja med rapporten så den blir klar. det är ju faktiskt det sista innan sommaren börjar och sen är det ju faktiskt sommarlov med start den 1 juni och det gillar jag. Ha en skön söndag med många små regnskurar.

1 kommentar: