söndag 13 februari 2011

Boksamtal

Försöker lösa kursuppgift 4 boksamtal, mitt största problem just nu är att jag har ingen aning vad det är för barn grupp jag kommer ha. Letar efter boksamtal för förskolan på internet men det är svårt att hitta. Men däremot boksamtal för gymnasiet finns det hur mycket som helst. Men jag har hittat lite info som jag nog skall kunna nöja mig med. Skall bara försöka få ihop det till en söt liten text.
Praktik på torsdag, skola mån, tis och onsdag så det blir ett roligt sportlov för barnen eller inte. Får hoppas att de åtminstone hinner bli friska tills skolan börjar igen. Kunde väl åtminstone ha 2 dagar ledigt innan praktiken, så att man kunde samla sina tankar och hinna planera inför praktiken. Nä, dags för middag och lite energi för att orka fortsätta skriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar