fredag 11 februari 2011

FREDAG!!!!

Veckan som gått har inte varit rolig. Hela familjen har legat i en av de värsta virus attacker vi någonsin har varit med om. Tyvärr har ju gubben diabetes så han har inte varit speciellt rolig med högt blodsocker som inte vill gå ner. Att sen ha viruset på det, ingen bra kombination. Men nu börjar de flesta i familjen åtminstone piggna till lite grann. Febern kommer och går. Hostattackerna finns kvar. Men nu har de åtminstone fått i sig mat.

Igår var jag iväg i skolan med basgruppen för att skicka in de sista uppgifterna. Vilken tur man har som har en underbar basgrupp. Vi satt hela dagen i skolan (jag satt och de gjorde allt annat såsom att skriva). När jag kom hem var jag trött somnade vid 18-tiden och gick upp 9 i morse, det kanske var lite påfrestande att vara i skolan.

Idag har jag försökt att röja upp efter en veckas icke städande. Jag har nu hittat matbordet i köket och tydligen hade jag även en stor diskbänk i köket, undrar var den kom ifrån? Eller har den alltid funnits?
Jag har även letat mig ut till tvättstugan, men jag tror bestämt att någon har snott tvättmaskinen för den hittade jag inte. Men tillslut hittade jag den, den låg gömd bakom en litet tvättberg. Så nu ska det tvättas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar