torsdag 14 april 2011

Otroligt lättad

Har fått svar på 2 av kursens skrivuppgifter, GODKÄND, på båda och jag känner mig otroligt förvirrad. Jag fattade inte vad vi skulle skriva och till slut kände jag bara att nu skickar jag in skiten för jag orkar inte mer. Idag innan vi fick svar på uppgiften hade vi(jag och A) seminarie och en redovisning om Ecers i en powerpoint, att stå framme vid tavlan är inte min starka sida och självklart är det jag som skall börja med presentationen. Vi hade ändå förberett oss en hel del och hade tre sidor med text som vi skulle ta upp. Jag skall berätta om min förskola och det är 4 meningar, samtidigt ville jag inte läsa utan till från pappret så jag började prata. Oj, oj jag tappade bort mig med en gång, fattar inte hur man kan vara så nervös framför tio klasskamrater som man har jobbat med i snart 1 år. Men till sist gick det ganska bra men jag har absolut ingen aning om vad jag har svammlat om... Det var en otroligt bra träning för framtiden.

I morse när jag körde till skolan var jag inne på tappen och köpte kaffe, ja vad tror ni händer? visst tar jag kaffet och går till bilen men smart som jag är hittar jag inte bilnycklarna som jag lagt i väskan så man gör den klassiska grejen och ställer kaffet på biltaket. Gissa vad som händer? jo, jag sätter mig i bilen samtidigt som det kommer en lastbil som börjar peka och vifta, jag tänker fan nu står jag i vägen så han inte kommer förbi. Hahaha asg men så var det inte efter att kört 10 meter inser jag att det rinner väldigt mycket kaffe ner på rutan på bilen, fan kaffet var kvar på taket. haha har garvat halva dagen, men fan vad roligt sen att bara tänka hur snäll lastbilschauffören var som vinkade och pekade han måste också fått värdens största garv men den bjuder jag på HAHAHAHAHA

1 kommentar: