lördag 9 april 2011

Plugga hela helgen lång

Jag skulle behöva plugga hela helgen för att hinna med allt och komma på plats igen. Men hemmet hinns inte med allt bara raseras så fort det är tenta inlämmningar. Har iallafall kommit en bit på väg, skrev till klockan 22.00 igår. Funderar på att få nedervåningen av huset städat innan gubben kommer hem från jobbet, ja, han jobbar över. Jag tycker det är skit att han skall jobba över och eventuellt skall han även jobba imorgon. Men det blir ju lite extra klirr i kassan ock det kan verkligen behövas nu när jag studerar.

Det är ett helt underbart väder ute idag, tror det är varmaste dagen i år, fast det är väl inte så konstigt när det har varit minus grader hela vintern.

Skolfronten händer inte så mycket förutom att det är 4 böcker och en stor inlämning och redovisning varje vecka, just nu är det lite för mycket hinner ju inte ens läsa böckerna pga dålig planering med lästid på schemat. Vi har gjort kvalitetsgranskning på 2 förskolor och det var så där roligt, vissa ämnen bättre än andra men så jäkla segt trodde jag skulle svimma när vi kom till förskola 2 efter 20 minuter ville hjärnan inte vara med. Nu nu skall jag få barnen att hjälpa till och röja så att vi blir klara fort så vi kan gå ut och njuta av solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar