onsdag 20 april 2011

VÅR

Håller på och vår röjer på tomten. Igår var altanen svart idag är den i träfärg igen. Men vilket slit. Har ledigt från skolan hela veckan förutom igår då vi var i skolan i hela 1 timme, kändes rätt så meningslöst att åka dit, men vi skulle ju vara där i 3 timmar. Funderar på vad jag skall göra idag, har ju ledigt med mina 4 underbara barn bara gubben som saknas. Projekten finns ju överallt både inne och ute. frågan är bara vad man skall börja med eller bara njuta av att vara ute. Sen hade det varit kul om de tre äldsta barnen ville komma ut också men det är svårt när de precis har fått nya spel till XBOX, men jag skall nog få ut dem ändå.
Sen är det praktik i två veckor med start på tisdag så nu har jag 5 härligt lediga dagar och jag hoppas att vädret kommer bli helt underbart, så bra att man kanske kan komma ner och fiska med barnen, i allafall de som vill. Nu skall kaffet drickas upp och sen är det ut som gäller. Ha en underbar dag alla som läser min blogg och speciellt min gubbe som sitter inne i en tråkig kontorsrum med en massa tråkiga datorer ger dig några extre solstrålar så du blir glad. men glöm inte att köpa middag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar