lördag 9 oktober 2010

Dag 7

Jag är fortfarande sjuk. Känns som mitt huvud skall explodera. Idag har jag även fått feber. Gött att efter sju dagar få feber, jag som trodde jag skulle vara frisk. Pratade med systeryster som förklarade att det var årets influensan. Tur att man har en blivande sjuksköterska i familjen. Fast jag hade ju nästan listat ut det ändå. Har suttit uppe och väntat på att äldsta sonen skulle komma hem. Nu är han hemma och jag kan gå och lägga mig. Vad skönt, men problemet är att jag inte kan somna nu. Så nu sitter jag här och skriver en massa svammel. Mellan killen kom precis ner och klagade över ont i huvudet. Härligt nu har jag smittat sonen med influensan också. Men vad gör det när de andra sönerna smittade mig. Äldsta sonen var hemma i ca 2 veckor. Men jag kan inte vara hemma så länge, jag måste till praktiken. Stressad? lite grann kanske. Har ju nu legat i sängen i en vecka. Fick en "snäll" kommentar från min svärfar- Vissa har det bra som ligger i sängen hela tiden, du kanske får liggsår. En mycket uppskattad kommentar, höll på att explodera. Jag har betydligt mycket viktigare saker att göra än att ligga i sängen, men mår man skit så gör man. Jag hoppas att jag mår bättre imorgon jag orkar inte vara sjuk längre. Men det bästa av allt är att jag slipper ta influensa vaccin haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar