måndag 4 oktober 2010

Sängen

Ligger hemma och mår skit. Legat i sängen hela helgen. Ont i huvudet, värk i kroppen och mår allmänt dåligt. Jag har inte tid att vara sjuk, skall ju praktisera. Tur att jag började en dag tidigare så idag ligger jag plus minus noll. Tror att jag måste vara hemma imorgon också. Fick ett roligt samtal från röstprojektet. 2 möten denna vecka, men jag sa att jag var sjuk då undrade de om jag kunde vara frisk tills på onsdag då första mötet är, men hur skall jag veta det. Jag vet att jag kommer vara hemma imorgon med men onsdag har jag ingenaning om. Ibland kan man bli full av skratt. De ringde även från tandläkaren och sonen hade missat en tid. Kul bara 250 kr fattigare. Ska dra det från hans konto haha. Skitunge då har han även fått sms om tiden. Men är man "bara" 16 år så är det inte lätt att komma ihåg allt. Sen att man själv hade flyttat hemifrån i hans ålder har väl inget med saken att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar