torsdag 28 oktober 2010

Godkänd

Första dagen i skolan denna vecka, granskning av rapporten som vi skrev förra veckan och jag blev GODKÄND, jätte skönt. Fick en del kommentarer på min grammatik och då hade jag säkert suttit i 5 timmar och rensat bort onödiga ord och försökt göra meningarna bättre. Jag inser att jag verkligen behöver hjälp, för jag vet inte hur jag skall göra det bättre, har ej kunskapen. Så nu har jag bestämt mig, ska ta kontakt med språkhandledningen på skolan. Det var riktigt skönt att få kommentarer på rapporten så man vet vad man ska göra bättre. Frågan är bara hur, haha. Kanske skulle man ha pluggat bättre när man gick i grundskolan/gymnasiet men det är ju 15 år sedan jag gick ur skolan. Svårt att lära gamla människor nya saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar