söndag 10 oktober 2010

Sköna söndag


Våran underbara täljstenskamin

Börjar känna mig lite bättre. Har till och med orkat plocka upp och städat lite idag. Just nu är jag helt slut.
Håller på och eldar så att tvätten skall torkar lite fortare. Kan inte förstå hur ett hem kan förfalla så otroligt mycket under en vecka. Nu har jag storarummet kvar att röja upp i men väntar på gubben som skall komma hem från jobbet, han jobbar över. TRÅKIGT. Men det blir bra pengar så jag skall väl inte gnälla. Det är ju snart jul och vinter så de kan väl behövas att betala elräkningen med. Hoppas det blir en riktigt mild vinter, vill inte ha tillbaka de höga elräkningarna från förra året.
Imorgon är det praktik som gäller hoppas inte det kommer ett bakslag nu eller att ungarna blir sjuka, för det har jag inte tid med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar