onsdag 20 oktober 2010

Nu måste jag börja

Jag har ju fortfarande knappt börjat på min hemtenta. Börjar få panik. Men jag får skylla mig själv. Känner mig inte motiverad alls att börja, nu har jag bara två dagar kvar. Allt löser sig med tiden. Jag vet ju förra hemtentan som jag gjorde sista dagen. Det gick ju bra. Men tyvärr är denna tenta större. Har lite svårt att förstå vad som skall vara med bara. Men det löser sig väl antar jag , vad mer kan hända att man inte blir godkänd. Då har jag iallafall tid att förstå hur jag skall göra. Var på praktiken igår och gjorde lite fler observationer. Hoppas att jag har tillräkligt med material nu. Ska bara försöka komma igång med själva skrivandet.
Gubben och minsta sonen är hemma idag så det skall väl gå bra att skriva då, det är inte så tyst då. Är så van med att ha det livat runt omkring mig, fast då blir man galen bara för det. Tänk att man aldrig kan vara nöjd. Imorgon ska jag på utvecklingssamtal med minstingen, det ska bli kul. Har en hel del att ta upp. Är så himla trött på deras kommentarer. Ett exempel är att hela tiden höra att man måste namna kläderna. Men att sonen kommer hem med andras jackor, skor mm som är namnade till och med vad gör de för det? Vet inte hur många gånger det har hänt... Så en mycket spännande dag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar