fredag 8 oktober 2010

Vilken praktik

Jag började min praktik en dag tidigare, men vad får man för det? Tänkte ligga en dag före ifall det skulle bli några barn sjuka. Men vad händer JAG blir vrål sjuk. Hela helgen har jag sovit. I måndags var jag på väg att åka, men efter att ha lämnat lilleman på dagis var jag helt slut. Bara hem och lägga mig. I dag torsdag var jag åter iväg att försöka komma till praktiken, men efter ha jagat lilleman på morgonen så orkade jag inte och tur var väl det. Har nu fått världens hosta, så nu kan jag inte sova för det. Det har inte varit en rolig vecka, ont i kroppen, ont i huvudet, svettningar, frusit, snorig och ont över allt, stackars mig. Hade hoppas att jag skulle ha kommit iväg imorgon men det blir till att stanna hemma. Undrar hur jag skall hinna med att ta igen en hel vecka (4dagar)? Nästa vecka är det bara 4 dagar praktik, undrar hur jag skall hinna med att göra alla saker som skall göras under praktiken. Men varför oroa sig för det nu? Det är ju 3 dagar kvar tills dess.
Nä, nu är det sängen hoppas att jag slutar hosta så jag får sovit något inatt.

1 kommentar:

  1. Stackars! Du har fått säsongens influensa, hörde att den skulle vara precis som du beskrivit

    SvaraRadera