måndag 17 januari 2011

Jag kan förstå det

Hade examination idag. Det gick så där. Satt hela dagen igår och skulle skriva på min opponering, Vet att det står i ena boken hur man skall göra, men den hade någon trollat bort. Får hoppas på att någon kan trolla fram den igen. Det blev lite tunt på opponeringen. Jag var sist med mitt arbete och det var en jävla tur eftersom jag inte blev godkänd, fick en massa frågor och fick förklarat hur jag kände det. Självklart bröt jag ihop när vi började prata om praktiken, fick feedback av J som hjälpte mig att förklara, tillslut säger min kursledare att jag ska byta praktikplats för så får det inte gå till. Jag känner mig så otroligt förvirrad som jag skrivit om tidigare, vad skall man fokusera på, vem skall man lyssna på, för det går inte ihop med mina tankar. Det kändes skönt att även få den feedbacken av kursledaren om vissa saker. Tyvärr så fick jag inte godkänt, jag förstår det. Men vad skall man göra när allt blir förvirrande av vad man skall fokusera på, jag försökte bara göra det bästa av situationen så att alla skulle bli nöjda, fast jag borde ju veta att det är kursplanen som gäller. Men det är inte så lätt när man vill vara alla tillags. Jag måste börja tänka på mig själv. Men som sagt ibland blir allt så otroligt förvirrande att man inte vet vad man skall fokusera på. Krav från alla håll. Vissa krav som inte skall behöva finnas. Nä, dags att fortsätta komplittera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar