torsdag 6 januari 2011

Snö, snö och ännu mera snö

Jag känner att nu får det räcka med all snö, jag orkar verkligen inte med mer snö. Jag kommer ingenstans för jag tycker inte om att köra i snön. Det är inte roligt att skotta(tur man har barn som kan göra det). Hittar inte till tvättstugan som är insnöad. Hittar ingen motivation till att skriva min tenta. Känner att hela jag säger nu räcker det med snö, vill ha vår, vill se solen, vill kunna bada i havet igen. Vill ha sommarlov!! Vill att min hjärna ska sluta strejka och börja jobba igen så jag blir klar med min tenta. Vill att förkylningen släpper, vill vara helt frisk och super pigg. Är så otroligt trött vill bara sova. Vill inte ha mera krångel, varför kan ingen förstå vem jag är, hur jag fungerar, hur jag tänker. Vem är jag egentligen? Jag är en som kämpar, jag ger inte upp förren kroppen säger ifrån, sen ger jag lite till. Jag tycker inte om orättvisor. Alla skall ha möjligheter till att utvecklas. Alla skall få chansen att utvecklas. Jag har mina värderingar, jag tillhör inte normen, jag är unik, jag har valt mitt liv, jag har kämpat för att nå dit jag vill och livet är inte en dans på rosor, men någon gång önskar jag att livet bara kunde flyta på utan en massa krångel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar