söndag 9 januari 2011

Nu får det räcka

Har skickat in min tenta. känner att jag orkar inte lägga mer energi på den. Någon gång måste man känna sig nöjd. Fast det är jag inte kunde ha kollat den mera men jag måste faktiskt få umgås mer med mina barn också. Hemmet har fullständigt raserats under denna tenta skrivning eftersom jag har haft värsta förkylningen i kroppen som inte vill släppa. Har knappt orkat med något knappt skrivningen. Men nu skall jag fira att den är inlämnad, med att försöka röja upp i hemmet. Jag hoppas verkligen att jag blir godkänd, fast det är inte säkert att jag blir det eftersom jag som vanligt hade missuppfattat uppgiften, det märkte jag när jag läste de andras arbeten. Fast det kanske går ändå, hoppas, hoppas. Nä dags för uppröjning av värsta röriga hemmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar