lördag 29 januari 2011

Äntligen helg

Vad har hänt i veckan? Allt och lite till. Har väl fått mer eller mindre koll på nya kursen. Fick äntligen Godkänt på tentan på förra kursen. Varit iväg på världens underbaraste förskola, visste inte ens att det fanns sådana. Jag önskar att alla förskolor var på det sättet. Vilken skillnad från min praktik, den suger verkligen. Undrar verkligen hur det kan skilja så mycket från förskola till förskola alla har ju samma läroplan att följa.
Har även varit iväg hos logopeden med lilleman, det gick väl så där.
Har även mailat rektor och lärare till min son som fick diagnosen dyslexi för över 2 månader sen, eftersom vi skulle ha ett möte med skolan. Fick svar tillbaka att de fortfarande inte hade hört något från skolpsykologen, katastrof!!!!!! Ska man verkligen behöva vänta hur länge som helst för att det ska hända något, eller rättare sagt skall man behöva göra allt själv för att det ska hända något????? Känner bara att all energi går åt, åt saker som inte är mina åtaganden. Är det meningen att jag skall göra även deras jobb?

Sen går resten av tankarna till Igor som har opererat sig, hoppas allt går bra och du kommer hem snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar