lördag 22 januari 2011

Skapat en ny blogg

Har fått klistrat in lite koder så jag ser hur många det är som kommer besöka den. Spännande! Förhoppningsvis kommer den ha fler besökare en denna till en början iallafall. Har suttit och försökt strukturera upp mitt schemma och jag blir inte klok på något. Har seminarie på torsdag fast vi kommer ha föreläsning om boken om 2 repektive 3 veckor man brukar faktiskt ha det tvärt om, men, men. Sen har vi 4 projektarbeten, 4 olika litteraturteman, så jag trodde att projektarbete 1 hörde ihop med tema 1, men inte, allt är huller om buller. Även när vi skall läsa teman så är de blandade. Ju mer jag försökt strukturera upp det desto mer förvirrad har jag blivit. Det bästa är att jag inte är ensam om att tänka så, alla i hela gruppen är lika förvirrade.
Men nu känner jag mig hyfsat nöjd och tror till och med att jag har fått koll på det mesta. Så denna helgen skall jag vara ledig och få ordning på mitt förfallande hem, som bara blir värre och värre. Jag måste få städat imorgon. Samtidigt som jag har fått ont i halsen. Ska städa ut alla bakterier, dammråttor och tomtedjävlar som gömmer sig lite här och där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar