måndag 24 januari 2011

Kan inte sova

har ont i halsen och hostar. På en och en halv månad har jag känt mig frisk 3 dagar. Mår verkligen skit. Tog tempen och den visade 36,6 alltså ingen feber heller. Hur kan man känna sig så här dålig? Jag verkligen hatar virus, borde finnas antivirus medicin, i alla affärer. Idag i skolan ska vi ha rytmik om 8 timmar. Det brukar vara riktigt roligt, fast jag vet inte om jag orkar åka. Samtidigt har jag fått låna ena boken av min kurslärare som jag måste hämta imorgon, så jag hinner läsa den tills torsdag då vi har seminarie. Boken är slut överallt, finns inte att köpa eller låna. Är det någon som har den eller lust att ge mig boken så heter den: Hur barn lär sig läsa och skriva, av Caroline Liberg.

Har haft besök av svärfar och hans nya tjej. Även Igor med stor familj har varit och hälsat på, mycket tjöt och lite gjort haha, när alla hade åkt så var jag helt slut i kroppen, fast det var väl inte så konstigt när man inte känner sig så bra. Barnen hade roligt och minstingen är i gnäll och tycka synd om mig åldern. Nu ska jag försöka somna så att jag kan gå upp och känna mig pigg imorgon, haha vilket skämt, sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar