torsdag 24 juni 2010

Inget svammel idag

bara lite. Har varit iväg och köpt färg. Fick ett ryck och åkte iväg och köpte takfärg till badrummet. Vi har vitt kakel och klinkers i badrummet. Men det läckraste av allt är furutaket med gråa taklister. Jag är väldigt trött på furu som är omålad. Furugolv, panel och furutak usch! Har målat alla kvistar 2 gånger och hunnit med att måla taket en gång, jag är fantastisk. Har minst 2 gånger till att måla det för det är extremt flammigt och den gula furun lyser igenom, om jag har tur så räcker det med 2 gånger till men jag tror nästan att det kommer att bli en extra gång. Men vilken förändring. Mycket snyggare än innan och då är det ändå flammigt. Känner att jag hittade lite energi, men nu är jag helt slut, ses väl på lördag. Imorgon är det midsommarafton så då kommer jag inte ha tid till att skriva. Ha en trevlig midsommar med jordgubbar och sill och ta det lugnt med drickat....

Ska försöka lägga upp bilder när jag lärt mig hur man gör...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar