onsdag 23 juni 2010

Natti natti

Skall försöka få alla barn i säng, men det är inte lätt när det är ljust ute och det är sommarlov. Väntar på svar på min hemtenta men de dra ut på tiden.
Har idag inte mått speciellt bra, är så otroligt trött, men vet inte riktigt varför. Vet inte riktigt vad man skall hitta på. Funderar på att rycka upp mig, men det är svårt. Man skall ju vara glad och lycklig när man har sommarlov, men inte jag. Varför känner man sig så otroligt passiv? Fan vill ju egentligen göra hur mycket som helst, men kommer inte för mig. Snart är det midsommar och skall träffa kära vänner. Då kanske allt kommer att bli bättre. Men vi får väl se. Stackars er som läser detta men jag måste få ur mig vissa saker, men är man nyfiken får man allt på köpet.
Det är bra att man har börjat ett nytt liv efter Volvo. Men det är inte så lätt att förändra sig på kort tid. Men det har ju skett en stor förändring men det är långt kvar innan Jag kommer vara den jag vill vara. Skall bara betämma mig för vem jag vill vara först. Vill bara ha tillbaka energin igen, kan barta inte förstå vart den har tagit vägen. Är det någon som har sett den så kan ni väl skriva en tipskommentar. Men det var allt för i kväll. Mer svammel kommer imorgon om jag inte hittat energin tills dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar