tisdag 8 juni 2010

Ullared

åkte vi till idag. Ungarna tjatar hål i huvudet på mig. När ska vi åka till Ullared, hela tiden tjötar dom. Så idag efter skolan bar det av till Ullared, Gekås. Killarna plockade på sig hur mycket kläder som helst. Bästa köpet en kostym till äldsta sonen för 499 spänn, han slutar nian, och han har tjatat hur mycket som helst över en kostym. En mycket stolt kille i sin kostym. Ena mellan killen har ju också tjatat om kostym men han får vänta tills han blir större. Men han roffade åt sig en jäkla massa kläder också. Hittade väst och skjorta mycket snygg kille han med. Själv hittade jag inte så mycket, men ett par jeansshorts som jag fullständigt älskade när jag provade dem. Som vanligt försvann pengarna i rasande fart så det blir sista resan på mycket länge kan jag lova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar