måndag 7 juni 2010

Världens bästa mamma

det är jag. Har varit iväg och shoppat på biltema och Ikea. Fick köpt åror till båten, har bara tagit 3 år. Lite bottenfärg, nytt batteri till moppen mm. Sen blev det middag på Ikea. Sen ville jag åka hem men det ville inte min man, Vi är ju alltid hemma kommer aldrig iväg gnällde han, så det blev en tur runt. Slutnotan hamnade på drygt 3000 spänn. Som tur är var det inte mitt fel även om det var jag som plockade på mig grejer. Fniss, fniss. Men hemmet blir lite trevligare efter en sväng på ikea. Iallafall när vi kom hem, skulle sonen byta batteri på moppen eftersom den gamla var kass. Har haft problem med elen. fick byt batteri, men moppen lika kass som innan. Men som tur är har han en mycket kreativ mamma som gick in och surfade på internet och kom fram till vad problemet var. Iväg till statoil och slutnotan på statoil 5 kr. En liten säkring. Hem byte den och nu fungerar både lampor och blinkers som det ska. Allså är jag den bästa mamman i hela världen. Det har varit en helt underbar helg och jag känner att det är den bästa helgen i år och jag har mått riktigt bra. Det är riktigt länge sedan jag har känt mig så här bra, det är bara tack vare min nygifta mans förtjänst. TACK!!!!

1 kommentar:

  1. Den här bloggen blir bara bättre och bättre..
    Keep it up!!! Puss

    //T

    SvaraRadera