söndag 16 maj 2010

Allmänbildning, bildning och utbildning

Har tyvärr inte kommit någonstans på min hemtenta. Efter hur många timmar som helst har jag fortfarande inte hittat något användbart i von wrights bok. Varför måste den boken finnas överhuvudtaget. HJÄLP. Har nu suttit och läst fram och tillbaka i boken och jag funderar allvarligt på att elda upp både boken och hemtentan undrar om det är hållbar utveckling om man utrotar von wrights bok? Jag tycker det, allt hade blivit mycket enklare. HJÄLP!!!

Har nu kommit en bit på vägen men saknar ca 4000 tecken , alltså har jag bara kommit halvvägs. Jag undrar om jag överhuvudtaget kommer i väg till skolan imorgon. Men frågan är vilket är viktigast Seminarie eller inlämning, svår fråga. Stannar nog hemma och skriver vidare.

1 kommentar:

  1. Hej

    Sitter i samma sits som du gjorde förra året, det är hopplöst jag kommer verkligen ingenstans förstår inte boken överhuvudtaget.Funderar allvarligt på att hoppa av utbildningen pga detta.Skulle du vilja prata med mig lite fast vi inte känner varandra

    SvaraRadera