torsdag 13 maj 2010

Städdag vad roligt

eller inte. Har hållt på och städat till och från hela dagen. Sitter och lyssnar på Final countdown, best soundtracks ever på vh1, en massa gamla godingar. Lite roligare att städa till musik. Har fortfarande inte börjat med min hemtenta. Borde verkligen ta tag i den men jag har ingen lust. Imorgon kommer basgruppen och vi ska jobba med vårat projektarbete. Vi ligger nog tidsmässigt ganska så illa till. Börjar känna mig stressad. Varför ska man alltid göra allt i sista stund???? Men hemmet börjar bli riktigt snyggt jämfört med innan. Fick putsat fönstrena igår och det blev riktigt bra. Har till och med vattnat mina blommor som inte har fått vatten på 3 månader. De få jag har kvar. Nu är det bara köket kvar, men jag tänkte att hela familjen kunde hjälpas åt med det. Vi får väl se, det blir väl jag som får göra det också. Men vad gör det när man är bäst på att göra det. Nu ska jag ut i köket och ta tag i det men vi ses imorgon.

1 kommentar: