söndag 16 maj 2010

Sista rycket

på hemtentan. Har bara 2000 tecken kvar. Allt som man har skrivit håller sig inte ens till ämnet. Men vad gör det? Jag har i allafall försökt. Just nu sitter jag och funderar hur trög man egentligen kan vara eller är det så enkelt att detta inte är något man behöver ha användning för som förskolelärare? Jag kan inte förstå relevansen i detta arbete. Varför behöver man veta vad begreppen bildning, allmänbildning och utbildning betyder? Jag hoppas verkligen att man får svar på det. För mig hör allt ihop. 3*Bildning är något man alltid kommer att ha användning för varför måste man separera orden för? Men jag antar att det bara är jag som är korkad vad kan man begära av en föredetta Volvoarbetare som inte ens behöver kunna läsa, skriva eller räkna för att klara av sitt arbete. Det ända man behövde kunna var klockan på sekunden. Känner mig lite deppig...

3 kommentarer:

  1. Ryck upp dig för fan din jävla loser

    SvaraRadera
  2. Ja vet inte ja, vadå looser tycker jag inte alls, tycker att du är helt fantastiskt duktig iaf.

    SvaraRadera