lördag 8 maj 2010

Veckan gick fort

och helt plötsligt är det lördag kväll. Har tagit tag i tvättberget som når till månen. Har fått gjort en hel del under veckan, i måndags kommunen, där jag äntligen fick någon som lyssnade. Onsdag kollade in iv-programmet med sonen och det verkar faktiskt riktigt bra. Jag hoppas verkligen att det är det också.
I onsdags fyllde son nr 2, hela 12 år JÄTTE STORT GRATTIS. Undrar verkligen vad tiden har tagit vägen. Han fick en mycket fin tårta, mycket choklad, banan, ananas, grädde och extra mycket marsmellows, den var kanon god. Han är en mycket pysslig liten herre så han fick ett multiverktyg med hammare. Han blev mycket nöjd. Han fick ju även ett spel till xboxet så det är väl inte så konstigt att han blev nöjd. Får försöka bygga en snickarbod till honom nästa år för det skulle han behöva. Han har ju sina hemmabyggda grejer över allt. Får ta och försöka röja ur förrådet så han kan stå där inne och snickra. Han kom hem förra veckan med en egen byggd mini golfbana och golfklubbor som han hade gjort i slöjden. Man kan inte klaga på hans fantasi, för den är fantastisk.
Jag känner att tiden bara försvinner iväg, barnen blir bara större och större. Snart flyttar de hemifrån.
Veckan fortsatte. Hade sista dagen på praktiken i fredags. Fick gjort arbetet till skolan på kväll så nu känner jag mig nöjd. Jag hoppas nästa vecka blir lika bra som denna. Vi ses, ha en underbar lördags kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar