torsdag 27 maj 2010

Tiden går nu hur fort som helst

Bara en vecka kvar i skolan. Men jag känner mig jätte stressad. Måste ta tag i min sista hemtenta. Men jag har ingen lust. Nu börjar alla insamlingar till lärarna. Tänk om någon kunde samla en blomma till mig som gör ett fantastiskt jobb med allt... En vecka till. En vecka till. SOMMARLOV. Det ska bli härligt med sommarlov, som jag inte har haft på många år. Bara få njuta och umgås med mina barn och min underbara man. Slippa alla måsten i 3 månader utan bara njuta av att vara mamma och fru, kanske lite snickare, målare och heminredare också men det är bara ett plus. Jag hoppas att vi kommer bli klara med vårat kök så att man får ett helt köksgolv igen. Fast jag ska börja med att varva ner först, jag känner mig grymt stressad över allt som har hänt denna termin, allt som man inte hinner med allt som man har fått dragit i plus att man ska hinna med sig själv också.
Var på ett utvecklingsamtal med son nr 2 och nu äntligen ska de göra en utredning om varför han har så stora problem i skolan. Jag hoppas verkligen att han nu äntligen kommer att få rätt verktyg att jobba med och att lärarna förstår hur han fungerar och få hjälp på rätt sätt, så at han kan utveckla sig och gå framåt och att hans självkänsla kommer att bli bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar